6/12/2014

Jim Carreyn minuutin puhe jolla on potentiaalia muuttaa elämäsi

  

"Voit käyttää koko elämäsi kuvitellen aaveita, murehtien tiestä tulevaisuuteen, mutta kaikki mitä koskaan tulee olemaan on se mitä on tässä. Päätökset joita teemme tässä hetkessä, jotka perustuvat joko rakkauteen tai pelkoon. Niin monet meistä valitset pelon tien, naamioituna käytännöllisyyteen. Se mitä me todella haluamme vaikuttaa olevan tavoittamattomissa ja naurettavalta odottaa toteutuvan, joten emme uskalla pyytää universumilta sitä. Se mitä sanon on se että minä olen todiste siitä, voit pyytää sitä universumilta. Minun isäni olisi voinut olla huikea koomikko, mutta hän ei uskonut että se olisi voinut olla mahdollista. Sen siijaan hän teki konservatiivisen valinnan ja hankki turvallisen työn kirjanpitäjänä ja kun olin 12-vuotias, hän sai potkut tuosta turvallisesta työstä ja meidän perheemme joutui tekemään mitä tahansa selvitäkseen. Minä opin monia suuria oppitunteja isältäni. Vähäisin niistä ei ollut se että sinä voit eppäonnistua siinä mitä sinä et tahdo, joten voit yhtälailla ottaa mahdollisuuden ja tehdä sitä mitä sinä rakastat."

Miehen puhetta kokonaisuudessaan:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti